Így kell korszerűen, webkettesen anyázni egy légitársaságot

Elvesztette az apja bőröndjét a British Airways. Aztán nem voltak segítőkészek. Nem kellett volna! Fizetett Twitter-posztttal csinálta ki őket.

Illustration for article titled Így kell korszerűen, webkettesen anyázni egy légitársaságot

Elvesztette az apja bőröndjét a British Airways. Aztán nem voltak segítőkészek. Nem kellett volna! Fizetett Twitter-posztttal csinálta ki őket.

Advertisement

A British Airways elvesztette Hasan Syed apjának csomagját, tippük sem volt, merre járhat, cserébe segítőkészek sem voltak. Nem volt itt semmi látnivaló mindaddig, míg a Naiv Ügyfél be nem pöccent, és el nem kezdte a modern bosszúhadjáratot. Nem baseballütőt vett, hogy személyesen csinálja ki a vevőszolgálatosokat, hanem twitteres reklámot.

A Twitter önkiszolgáló reklámrendszerében promotált tweeteket vett Syed, amikben a BA ócska vevőszolgálatát gyalázta. 24 óra alatt közel 77 ezren olvasták az arrogáns légitársaságot ekéző üzenetét, ami ezer dollárjába került. De a végén sikerült megtörnie a British Airwayst, akik közleményben és tweetben üzenték meg, hogy mégis sikerült elintézni az ügyet és a bőröndöt még ma megkapja Syed apja.

Advertisement

[via gawker]

Vélemény, hozzászólás?