Nem viccelek! Most jött meg a Magyar Turizmus Zrt. ügynökségének levele a témában. A "Boldogság buborékai" nevű kampány célja, hogy ez emberek ne csak szilveszterkor vegyenek pezsgőt, hanem egész évben attól nyomjanak be, de a lehető legnagyobb sebességgel.
Végre vége a képmutatásnak, ezért a Cink megtervezte az első állami drogkampányt is!
A kampány elsősorban a fiatalabb korosztályokat célozza, ezért legfőbb üzenete az, hogy a habzóbor és a pezsgő gyorsan megadja az oldott és felszabadult hangulatot a fogyasztónak. Ezt szibolizálja a 'Boldogság Buborékai' szlogen, amely köré a kampány szerveződik.
Azért másolom ide gyorsan a tételmondatot a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának (AMC) leveléből, hogy senki se gondolja, kicsit is túlzok, amikor azt mondom, hogy a fiatalok gyors berúgásáért kampányol az állam.
Azt mindenki tudja, aki egynél többször rúgott be életében, hogy az alkeszek kedvenc szórakozása elmesélni, sőt elmutogatni, hogy mennyire sokat ittak. Az AMC és ügynöksége, a Bell és Partners tudja ezt, és a maga fiatalos módján adaptálja a XXI. század leendő alkoholistáira:
A 'Boldogságbuborék-számláló' alkalmazás segítségével a fogyasztók közösen gyűjtik és személyesen is nyilvántarthatják, hogy mennyi habzóbort és pezsgőt – azaz boldogságbuborékot – fogyasztottak, az adatokat pedig meg is oszthatják egymással. Ugyancsak egy, külön erre a célra fejlesztett, 'Bulifal' elnevezésű facebook-alkalmazás teszi lehetővé, hogy a fiatal fogyasztók magukról, vagy a pezsgős-habzóboros bulikról készített szelfiket helyezzenek el az oldalon, amelyekből azután közönségszavazatokkal választják ki a legjobban sikerült képeket.
Nekem annyira tetszik ez a keresetlenül őszinte és nem KDNP-sen szépelgő kormányzati igyekezet, hogy máris megálmodtam az első állami drogkampányt. Mivel a fiatalokat célozzuk meg, a reklámozandó termékek legyenek diszkódrogok, konkrétan extasy és MDMA-kristály. Íme az első marketinglevelem a sajtónak:
Elindult a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának (AMC) extasy- és kristályfogyasztást népszerűsítő kampánya, amelynek célja, hogy növelje és éves szinten kiegyenlítettebbé tegye a fogyasztást. A kampány középpontjában a 'Boldogság Buborékai' állnak.
Az AMC szervezésében elkezdődött a magyar extasy- és kristályfogyasztást népszerűsítő kampány. Az AMC a kampánnyal növelni kívánja a két termék fogyasztását úgy, hogy a kereslet éves szinten is kiegyenlítődjön, a jelenleginél kevésbé koncentrálódjon a karácsony- szilveszteri időszakra. A kampányt tervező és lebonyolító Bell and Partners kommunikációs ügynökség éppen ezért olyan üzenetet fogalmazott meg, amely az év minden napján érvényes lehet, és megmutatja, hogy az extasy és a kristály kitűnő kísérője a hétköznapi örömöknek és gasztronómiai élményeknek. Azaz nem kell a tablettákat a nagyobb ünnepekre tartogatni.
A kampány elsősorban a fiatalabb korosztályokat célozza, ezért legfőbb üzenete az, hogy az extasy és a kristály gyorsan megadja az oldott és felszabadult hangulatot a fogyasztónak. Ezt szimbolizálja a 'Boldogság Buborékai' szlogen, amely köré a kampány szerveződik. Az üzenetet – éppen a fiatal célcsoport miatt – nemcsak óriásplakáton, print és online médiahirdetéseken keresztül juttatják el a potenciális fogyasztóknak, hanem a közösségi média és a rendezvények adta PR-eszközök széles palettáján keresztül is.
A 'Boldogságbuborék-számláló' alkalmazás segítségével a fogyasztók közösen gyűjtik és személyesen is nyilvántarthatják, hogy mennyi extasyt és kristályt – azaz boldogságbuborékot – fogyasztottak, az adatokat pedig meg is oszthatják egymással. Ugyancsak egy, külön erre a célra fejlesztett, 'Bulifal' elnevezésű facebook-alkalmazás teszi lehetővé, hogy a fiatal fogyasztók magukról, vagy az extasys-kristályos bulikról készített szelfiket helyezzenek el az oldalon, amelyekből azután közönségszavazatokkal választják ki a legjobban sikerült képeket.
A 'Boldogság Buborékai' rendezvénysorozaton a szervezők Budapest különböző pontjain széleskörű extasy- és kristálykóstolást szerveznek. A kampány keretében tíz titkos helyszínen gerillaakciókat, ekikóstolást is terveznek a szervezők, ahová a facebookon toborozzák a résztvevőket. Céljuk az, hogy bemutassák az érdeklődőknek, az extasy nemcsak a nagy ünnepek kiegészítője, hanem életünk kis eseményeihez is jó illeszkedő örömforrás.
A gyanakvók joggal gyanakszanak, itt természetesen annyi történt, hogy az eredeti közleményben a "pezsgő" és "habzóbor" szavakat minden helyen extasyra vagy ekire és kristályra cseréltem, a szöveg egyébként változatlan.
(Fotó: 123tagged.com)