Nem is a Frizbiből van a legtöbb pénze, hanem ügynökségi munkából és médiavásárlásból.
Azért kár, hogy nem találtam sehol a szerzőt a friss Story Hajdú-interjújában, mert akkor ideírhatnám a nevét mint azét a zseniét, aki egyetlen emblematikus kérdésbe tudta sűríteni a magyar hírességsajtó minden lábszagát, íme:
De az interjú ezen túl is érdekes, mert Hajdú egészen sokat beszél benne arról, hogy miért megy olyan jól neki.
A frizbis műsorvezetés és producerkedés mellett több más tévéműsort is az ő vállalkozása gyárt, például a TV2 Aktívját. Van ezen kívül a törökbálinti étterme – nem is állhat rosszul az összesített magyar borzalmasnév-toplistán a "Like 🙂 Bisztró" névvel! –, ő csinálja a miskolci sörfesztivált és szervezi a Magyarország Szépe versenyt is. De állítása szerint a legtöbb pénze ügynökségi megrendelésekből és médiavásárlásból van. Most pedig az egészségügy tetszett meg a bulvárlapokban kőkemény hipochondernek lefestett Hajdúnak, mert azt mondja, orvosi centrum nyitását tervezi a törökbálinti Tükörhegyen.
Az interjúból mindent összevéve nekem az a rész a kedvencem, amikor kiderül, hogy Hajdú elképzelése szerint az átlagember hathavonta váltja le az alsógatyáját. Nem lennék egyik csaja helyében sem: