Csetényi Csaba cége csak a médiavásárlást intézte a 300 milliós gyűlöletkampányban.
A Bors hírét átvéve a múlt héten a Cink is azt írta a Tudod, ki keres pénzt a bevándorlóellenes gyűlöletplakátokkal? című posztban, hogy:
A Bors tudta meg, és meg is erősítette nekik Kovács Zoltán kormányszóvivő, hogy a szégyenteljes plakátkampány 300 millióját a HG360 reklámügynökség nyerte. Ennek tulajdonosa pedig Csetényi Csaba, Rogán Antal barátja és üzletfele, aki a politikussal egy házban lakik a sok négyzetmétert duzzadó luxuslakásairól híres Pasa Parkban.
Ezt azért írom, mert amit közöltünk, az ebben a formában félreérthető volt, mi pedig pontosak szeretünk lenni, amikor csak lehet, így mindeféle jogi hercehurca nélkül elismerjük, ha tévedtünk.
Szóval, a poszt címe igaz volt, mert Rogán szomszédja ténylegesen keres pénzt a kampánnyal. Az azonban tévedés, hogy ők nyerték volna a 300 milliót, illetve téves az a le nem írt, de eléggé adódó következtetés, hogy ők is találták ki az egészet. A valóság az, hogy ők médiavásárlóként voltak benne a buliban, magukat a plakátokat pedig a Lounge Design nevű cég készítette.
Úgyhogy elnézést és még jobban vigyázunk majd az átvételekkel.