A jelek szerint nem. Nehéz eldönteni, hogy az új száma vagy a hozzá készült klip a rosszabb.
Madonna két hónappal az 57. születésnapja előtt jelentette meg a (már a címével is irritáló) Bitch I’m Madonna című számot, melynek a klipjében őrületes sztárparádéval próbál meggyőzni róla mindenkit, hogy még mindig egy szexdémon.
Ehhez asszisztál egy-egy rövid cameóval Kanye West, Miley Cyrus, Katy Perry, Rita Ora, a dal egyik szerzője, egyben a korunk egyenpopjának legszarabb darabjaiért felelős Diplo, és a számban is közreműködő Nicki Minaj, a klipet pedig Jonas Åkerlund rendezte. A klipben nem az a legbénább, hogy a hasonló koncepcióval korábban kijövő Taylor Swiftet próbálják utánozni, hanem rém kellemetlen az egész.
A klip minden egyes pillanata ugyanis azt sugallja, hogy Madonna még mindig olyan fiatalos, szexi és ellenállhatatlan, mint 25 éve volt, vágja a legújabb trendeket és olyan friss, hogy a fal adja a másikat. Ehhez ráadásul egy, a mai tinédzsereket megcélzó, görcsösen fiataloskodó zenei kíséret társul, a végeredmény meg tényleg felháborítóan rossz.
Amikor a lemezéről írtam, még próbáltam visszafogottan fogalmazni, de itt most nincs értelme, halál ciki az egész, úgy, ahogy van. Az meg külön vicces, hogy a klip tegnap debütált Jay-Z streamszolgáltatásán, a Tidalon, ám a premierbe technikai hibák csúsztak, és a nézők Madonna helyett leginkább hibaüzenetet kaptak.