Ezer éve elfeledett weoldalak bukkannak fel mostanában. A Yahoo vagány felvásárlós, ráncfelvarrós akciója után a MySpace hallat magáról. Nem is akármilyen formában.
Eleve fura, hogy egy közösségi oldal intenzív tévékampányba kezd, ráadásul 20 millió dollárból, hét héten át a Comedy Centraltól az MTV-ig, érintve az NBA-döntőt is. Pláne egy gyakorlatilag haldokló oldal.
Igaz, a MySpace már jóideje nem szimpla közösségépítésben igyekszik versenyezni a Facebookkal, hanem az alkotókra, zenészekre, kreatívokra hajt, fel is tűnik a klipben (melyből egy 30 másodperces verzió kerül majd adásba) Pharrell, Ciara, Mac Millerés mások.
Viszont szerintem már ezen a téren is eljárt az idő a MySpace felett, a Reverb Nation, vagy a BandCamp sok előadó számára vonzóbb – bár a Facebook zenekari page-eivel már ezek se nagyon tudnak versenyezni önmagukban.