Nem látja Spéder Zoltán Index-tulajdonos rájuk vetülő árnyékát Kardos Gábor, a 444 vezérigazgatója, de nem tartja piaci döntésnek, hogy az Origo az utolsó pillanatban visszalépett a velük kötendő sales szerződéstől.
A napi látogatottság 60-70 és 130 ezer olvasó között mozog, 60-70-en akkor sem lennének, ha dőlne a hirdetési bevétel – mondta a Kreatívnak adott interjújában Kardos, az Uj Péter-féle 444-hu csúcsmenedzsere. Azt is elárulta, hogy 100-150 milliós éves hirdetési bevétel kéne nekik a boldogsághoz. Bár ködösen fogalmazott, Kardos új típusú, személyes, a tartalmat és a fizetett reklámot egymáshoz közelebb hozó hirdetéseket emlegetett. Mi a hóhér lehet ez? Uj Péter percről-percre közvetítést fog adni egy jó margarinos főzésről? Bede Márton Danone-ivójoghurttól tép be és erről élőben számol be? Sose vártam ennyire online reklámokat, mint most!