Ez most legalább annyira meglepett engem, mint amikor kiderült, hogy Pierce Brosnan filteres Liptont iszik, Kásás Tamás vízilabdázó pedig Bravos kávét. Kicsit talán még annál is jobban.
Gondolom, világos: nem az a különös, hogy valaki beleteszi az arcát egy reklámkampányba – nincs azzal semmi gond –, hanem az fura, mikor olyanba teszi bele, ami roppant távol áll a karakterétől. Vagy a közönség által elképzelt karakterétől. Pontosításul: Ördög Nóra és a Spar ágyneműi között pl. semmilyen antagonisztikus ellentétet nem látok feszülni.
Egyébként Árpa Attila ekkora húzóarc lenne manapság? Vagy ő itt csak egy modell eleve?
Megannyi őrületes kérdés!
Update: most mondja Szily, hogy ez a kampány már rég megy, és a tévében sokkal durvább szpotok vannak – lábukról levett nőkkel, ó, borzalom –, mint ez az elég semleges és unalmas plakát. Hát ez van, elnézést, mindenről az a kurva Mezzo tehet.
[a plakátot maga Andy Landy találta és fotózta a Flórián téren]