Daniel K. eléggé meglepődött, amikor beolvasta a Heinz ketchupon talált kódot. Azt hitte, egy nyereményjáték keretein belül tervezheti meg a saját címkéjét, erre csöcsös képekbe botlott.
A Heinz promóciója 2012 és 2014 között ment, ehhez használták azt a bizonyos oldalt. De tavaly lejárt a cím bérlése, és a Fundorado pornószájt lecsapott a megürült domainre. Daniel viszont egy régebbi üveget vásárolt – a Local cikke alapján nem lejárt terméket sóztak rá, egyszerűen a korábbi palackokba is töltöttek friss ketchupot –, így kötött ki az oldalon.
Ezek után Facebookon kezdte dorgálni a vállalatot, hogy mennyire nem helyes, hogy pár évig nem tartották még meg a címet, mert csomó háztartásban előfordulhat még a QR-kódos üvegből, az oldal tartalma viszont nem éppen gyerekbarát. A vállalat bocsánatot kért Danieltől, elmondták, örömmel fogadják a tanácsait. Sőt azt is felajánlották, hogy megtervezheti a saját címkéjét, kinyomtatják és küldenek egy üveg ketchupot neki, amin már az lesz rajta.
A legnagyobb troll persze a Fundorado volt: a pornószájt ingyenes prémium tagságot ajánlott fel a mélyen megrázott ketchupfogyasztónak.
via Gizmodo