Remek levélben toboroz önkénteseket Vuitton-Blikk Antal a választásokra. Egy az egyben Orbán békemenetes zsebtábornoki beszédét ismétli. És adatbázisépítésbe is kezd egyúttal.
Levelet írt Rogán Antal polgármester-képviselőjelölt a választókörzete Fidesz-szimpatizánsainak. Nagy öröm, hogy a újra van megszemélyesített ellensége a magyaroknak, pont úgy, ahogy más korszakokban volt a Mohó Zsidó meg a Kövér Szivarozó Aljas Kapitalista. Sőt, mivel a XXI. században vagyunk, már három, rajzfilmból szalajtott ellenségünk is van, név szerint, Rogán szavaival, a Kapzsi Bankárok, a Telhetetlen Multik és a Brüsszeli Bürokraták. Rogán őket nevezi meg az egyébként gyenge ellenzék mögött álló támogatókként a Város Szíve blog által nyilvánosságra hozott toborzó levelében. Azt mondja, azért kell beállni a kampányhadseregbe, mert bár a Fidesz vezet, az ellenfelei "semmilyen eszköztől, csalástól hamisítástól, durvaságtól nem riadnak vissza, hogy a bankok, és külföldi pénzügyi körök érdekeit érvényesítsék."
A levélen jól látszik, hogy a Fidesznek pont ugyanaz a kommunikációs stratégiája, ahogy a Barcelona klubmodellje felépül. Vagyis amit a nagycsapat játszik, egy az egyben ugyanaz a taktika megy a kicsiknél is, pár éves kortól, végig az össze korosztályos csapaton. Vuittóni ebben a levélben gyakorlatilag a Hősök terén elmondott Orbán-beszéd összefoglalóját írta meg a talpasainak.
A levél specialitása mégsem ez, hanem az a multi level marketing módszer, amivel bővíteni akarja a Kubatov-listát: arra kér minden aktivistát, hogy névvel, címmel, telefonszámmal és emaillel ajánljanak 2-2 embert, aki szerintük alkalmas lenne aktivistának. Vagyis úgy kerülnek be mit sem sejtő emberek adatai a Fidesz adatbázisába, úgy fognak leveleket, telefonhívásokat kapni, hogy ők ahhoz semmilyen formában nem járultak hozzá.