Azzal villog a Coca-Cola, hogy az elmúlt 125 évben nem változtattak akkorát a termékük külsején, mint azzal, hogy neveket írtak föl a palackokra. Trészi azonban leleplezte a lusta kreatívokat. Ezt is Rétvári Bencének kellett kitalálnia helyettük!
Azzal villog a Coca-Cola, hogy az elmúlt 125 évben nem változtattak akkorát a termékük külsején, mint azzal, hogy neveket írtak föl a palackokra. Trészi azonban leleplezte a lusta kreatívokat. Ezt is Rétvári Bencének kellett kitalálnia helyettük!
Már minden ötletet kitaláltak egyszer – szoktak védekezni a nyúláson kapott reklámosok. Hát most vacillálhatnak, hogy Szent Antalnak vagy földi helytartójának, Rétvári Bence KDNP-alelnöknek fizessenek bánatpénzt. Az áramvonalas parlamenti államtitkár már 2010 tavaszán névvel ellátott kólával kampányolt, és láthatjuk, mi lett a vége. Nem is csoda, ha a Coca-Cola is fel szeretetett volna ülni erre a vonatra! Álltólag úgy van, hogy ha az ember megiszik háromnál több Rétvári-kólát, megjelenik neki Harrach Péter szelleme, és titokzatos dolgokat motyog férfi és nő viszonyáról, míg az ember álomba nem zuhan, és el nem felejti az egészet.