A reklám, amit mindenki megnéz a világon, aztán mindenki sír

Ügyesen dolgoznak a thai boszorkánykonyhákban, mert kábé a harmincadik másodperctől a könnyezéssel kellett küzdenem, miközben a világ pillanatnyilag legmenőbb 3 perces filmjét néztem. Sírj te is együtt sokmillió emberrel, akik mindig tiszta érzelmekre vágynak!

Ügyesen dolgoznak a thai boszorkánykonyhákban, mert kábé a harmincadik másodperctől a könnyezéssel kellett küzdenem, miközben a világ pillanatnyilag legmenőbb 3 perces filmjét néztem. Sírj te is együtt sokmillió emberrel, akik mindig tiszta érzelmekre vágynak!

Advertisement

Az online nézők mindenütt megvesznek a True nevű thai telekommunikációs cég reklámnak elvileg messze túl hosszú klipjéért, ami olyan hatással van az emberre, mint az a pár perces rész az Up! című rajzfilmből, ahol a főhős és a felesége életét zokoghatjuk végig. Semmit sem ront a film könnyfakasztó hatásán, hogy az üzenet ellenére, miszerint viszonzást nem várva adni a legnagyobb dolog, a True pénzért árul szolgáltatásokat, vagyis ez a reklám is hazudik. De legalább jó érzelmesen csinálja!

[via Gawker]

Vélemény, hozzászólás?