A német Blush Lingerie gyorsan rátenyerelt Edward Snowden témájára és rendelt két olyan reklámot is, amivel az amerikai titkosszolgálat legnagyobb mutyijával, a Prism nevű adatgyűjtő programmal viccelnek.
Azt nem tudom, hogy aktuálpolitikával mennyi neglizsét lehet eladni, de legalább születnek belőle ilyen posztok. Az első képen a szöveg az, hogy "Kedves Edward Snowden, még mindig van mit leleplezni", a másikon pedig "Helló Prism, helló Tempora, intim dolgokat kerestek?"
Snowdenről a legújabb hír az, hogy nem fog leállni a bizalmas információk kiszivárogtatásával. Feltehetőleg még mindig a Seremetyjevói reptéren van, bár a józan ész azt diktálja, hogy már nem kellene ott lennie. Ma délelőtt a Guardian Snowden információi alapján írt egy cikket arról, hogy az Egyesült Államok különböző technikákkal lehallgatta európai szövetségeseit, azaz azoknak az országoknak a nagykövetségét. Minden jel arra mutat, hogy Julian Assange lesz Snowden szóvivője, a WikiLeaks-atyja jelentette azt be, hogy a Prismmel nincs vége a kiugrott amerikai kém munkásságának.
A fehérnemű-kampányt a Glow ügynökség készítette, a fotókat pedig Nils Rodekamp.
via adsoftheworld