A társadalmi célú hirdetésre ideje lenni kitalálni valami másik nevet, mert erről nekem mindig valami unalmas időkitöltő jut eszembe. Nem pedig ilyen egyperces vagányság, mint Vécsei Márton kisfilmje, amiben a fenntartható Várpalota érdekében mutáns kisgyerekek járják a pusztát.
A videó már négy hónapja kikerült a netre, de még mindig csak kétszámjegyű a látogatottsága. Meg is értem, a "társadalmi célú hirdetés" körülbelül annyira lehet kattintékony, mint egy fekete alapon fekete szöveg. De én az a fajta ember vagyok, hogy ha bárki bármilyen formában sci-fivel próbálkozik Magyarországon, az legalább a figyelmet megérdemli, de ha valaki egy egyperces sci-fit forgatott, akkor az egy külön posztot is.
Vécsei egy rakás rövidfilm után 2011-ben mutatkozott be nagyjátékfilmmel a filmszemlén. A Diamond Clubot tulajdonképpen mindenki utálta, nem is hallani nagyon filmes terveiről, ehelyett inkább reklámokat és klipeket forgat.