Egy csontváz, amelyik meggyújtja egy Zippóval a saját fingját önmagában erős hirdetés. Pláne az, ha ráadásul nem egy rockfesztiválról, hanem egy olyan hagyományos brandről van szó, mint a Danone.
A hirdetés az örökifjú csontokról szól, merthogy van a termékben D-vitamin és kálcium (mint midnen joghurtban amúgy). Ezt pedig azzal fejezi ki, hogy egy felnőtt csontváz gyermekkori huncutságokat csinál (hogy ne mondjam rosszcsontkodik), például meggyújtja a saját fingját, meg zacskót pukkaszt egy alvó feje felett.
Én nem éreztem, hogy azonnal rohannom kéne joghurtot venni. Ti?
Mindenesetre megnéztem a márka hazai honlapját, amely teljesen konzervatív, pedig fel voltam készülve, hogy minden ikonra kattintást halk pukihang kísér, a hátteret pedig diszkréten egy fingláng fénye derengi be, de sajnos nem.
Ilyen reklám úgy látszik, csak a braziloknál van. Vagy ott sem? A reklámokat bemutató ibelieveinadv.com részletesen közli a hirdetés összes készítőjének nevét. A brazil ügynökség mindenesetre valóban készít hirdetéseket a Densiának, s bár nem találtam meg a referenciáik között, nem hiszem, hogy ilyen nyiltan bekamuznának nekik egy alkotást pontos személynevekkel.