Többszáz hajléktalan él Stockholmban abból, hogy a Situation Stockholm nevű újságot árulja. A hajléktalanok száma azonban folyamatosan nő, az újság eladásai pedig csökkennek, úgyhogy egy reklámügynökség úgy döntött, kisegíti őket egy utcai kampánnyal.
A lapárusok szabad kezet kaptak az önéletrajzok írásában, így aztán belekerültek a tényleges szakmai tapasztalatoktól kezdve az első drogfogyasztás dátumai és a rehabok időpontja is. Az elkészült CV-ket aztán kitették Stockholm hirdetőfelületeire.
Elég durva élettörténetek rajzolódnak ki már ennyiből is, nekem a legkeményebb az a férfi, aki hat évig dolgozott filmfordítóként, aztán amikor nem sikerült összehozni a gyereket a feleségével, elvált és alkoholista lett, amire az egész élete is ráment. Vagy ott egy másik, aki 11 éves korában kezdett el kábítószerezni, és a CV-je szinte csak az egyre súlyosbodó drogok felsorolása.
A kampány bevált, a decemberi számot egy hét alatt elkapkodták.