Egy iparági szereplő mindent megmagyaráz, feltárul a szülészeten kapott ajándékcsomagok titka.
Írtam ma egy posztot azon csodálkozva, hogy az újszülöttpakkban miért van Domestos. Nem sokkal később levélben jelentkezett egy érintett, és elmesélte:
A kismamak, 25-49 csalados nok a legtobb fogyasztasicikk-forgalmazo fo celcsoportja. Ilyen az Unilever is, amely a Domestos gyartoja (Nyirbatorbol latjak el Europat) es forgalmazoja. A gyerek megerkezesekor a fertotlenites elvileg igen fontos, a Domestos mellett a csomagban van tippfuzet is erre.
A kismamak termekekkel valo megajandekozasa amugy egesz iparag, tobb ceg is szakosodott ra, ilyen a kepen lathato csomagot is terito Promobox kft (csikos doboz a termekek alatt).
Az o mukodesi elvuk az, hogy penzt szednek a gyartoktol, meg persze minta termekeket, szoroanyagokat, es ezeket adjak a kismamaknak.
Amugy van ahol iskolas gyerekek is kapnak ilyet, egy idoben Spanyolorszagban teljes iskolakezdesi csomagokat szortak kulonbozo cegek szponzoralasaban (nem tudom van-e meg ilyen).