A cég a Twitteren kezdett cukiságkampányba, aminek a végére azon kapták magukat, hogy a Mein Kampf idézeteit csomagolják pozitív üzenetekbe. Köszönhetően a Gawkernek.
A Make It Happy kampányt a Super Bowl napján indították el, és az volt a lényege, hogy a "negatív" tweetekre a #Make It Happy hashtaggel kellett felelni, melynek hatására egy algoritmus ASCII-kódrendszer segítségével automatikusan cuki vagy vidám képekké alakította a szövegeket.
A Coca-Cola ugyanis így akart fellépni a közösségi oldalakon fellépő negativitással szemben, és nem is sejtették, mibe futnak bele. Néhány mókamesternek ugyanis mindig más jár az eszében, és ők most sem voltak restek. Ők ráadásul anyaújságunknál, a Gawkernél dolgoznak, és kiszúrták, hogy valaki a fehér faj felsőbbrendűségét hirdető, hírhedt 14 szavas szlogent is ellátta a #Make It Happy hashtaggel. (Lásd a fenti képet.)
Több se kellett nekik, és egyikük csinált egy Twitter-botot, amely soronként kiposztolta a Mein Kampfot, és mindegyiket automatikusan ugyanezzel a hashtaggel látta el: így a Coca-Cola Twitterén cuki kiskutya, macska vagy mosolygó banán formájában jelentek meg Adolf Hitler jeles mondatai. Mint például ez:
When the territory of the REICH embraces all the Germans and finds itself unable to assure them a livelihood,
Szerdán a Coca-Cola felfüggesztette a kampányát, és sértett hangú üzenetben kelt ki a játékát tönkretevő Gawker ellen: "Az internet olyan lesz, amilyenre csináljuk, és mi reméltük, hogy arra ösztönözzük az embereket, hogy pozitívabb hellyé tegyék. Kár, hogy a Gawker teljesen mást csinált ebből a kampányból." Tanulság nincs, nevetni viszont lehet!