Mert ha valami hiányzott a frenetikus vartyogásból, azok az utalások az Ótestamentumra.
Egy hónapja írt a Vice egy posztot a keresztény dubstep szcénáról, de egy jelenleg külföldön tartózkodó magyar újságíró kellett ahhoz, hogy észre is vegyem: ott van köztük a magyar Francis Balogh Jr., azaz Balogh Ferenc is. Baloghra saját bevallása szerint a Tűzszekerek volt nagy hatással, azóta akart elektronikus zenével foglalkozni, és ha a Last Minute album címéből, vagy az olyan számokból, mint a Mighty Designer vagy Heavenly Army (vagy a hosszú, honlapjára írt Noé-hasonlatból) nem derülne ki egyértelműen, ő most itt a világvégét várja, CD-n, iTunes-on, Deezeren, sőt, igazából tök ingyen is.
Azt mondjuk nem teljesen értem, hogyan lehet ezt a pusztító, súlyos dropokon alapuló és egészen nyilvánvalóan rekreációs drogok alatt született pumpálást összeegyeztetni a lelkek megváltásával és Krisztus eljövetelével, de ez legyen Balogh ügye, én csak megmutatni szeretném ezt. Mondjuk a "christian+zenei stílus" keresés az egy elég szórakoztató dolog, kapásból sikerült például egy maroknyi keresztény crust punk együttest találni, azt mondjuk ne kérjétek, hogy bármelyikbe belehallgassak. A Vice-poszt alatt kommentelte be valaki, hogy a keresztényesített populáris zene az olyan, mint későn megérkezni egy buliba egy zöldségtállal, hát ezzel nem is tudok vitatkozni.
Én a zenére egyébként nem tudok mit mondani, nekem a dubstep az a második Burial-album meg még egy-két Hyperdubnál megjelent lemez, szóval ha valakinek értő fülei vannak ehhez és meg tud különbözteti két EDM-számot egymástól, az ne habozzon minikritikát írni a kommentekben.
Kép: Facebook