​Kormányzati propagandakampány lett az online szavazásból

Illustration for article titled ​Kormányzati propagandakampány lett az online szavazásból

Fidesz-plakátra került a Condé Nast Traveler szavazása a világ legjobb városáról. Az amerikai lájkoló jobban teljesít!

Advertisement

Ezúton is gratulálunk a magyar kormánynak, hogy 2010 óta olyan szép várost építettek a Duna-partnak erre a lakatlan pontjára, hogy még a kommunista iga alatt élő amerikai netezők is észrevették, és beszavaztak minket másodiknak a ranglistán. Mi is lehetett konkrétan az, ami a jelenlegi kormány hozzájárulása Budapesthez, és ami miatt az ügy fideszes kormánykampány-téma lett? Szerintem az a felfestés, ami a Rogán Antalék alatti Présház utcának arra stratégiai pontjára került, ahol Rogán Antal és Varga Mihály családi autói kikanyarodnak a föld alatti garázsból. Előfordult ugyanis, hogy a lakóparkban élő eredeti tőkefelhalmozók autói nem tudtak ideális íven kikanyarodni az utcára. De ez most már nincs így!

Advertisement

Ha ez a csapásirány, mi lesz a következő kommunikációs csemegetéma? Óriásplakátkampány arról, hogy Kumin Ferencet reblogolta a 9gag? Négyperces Híradó-bejátszás arról, hogy Szijjártó Péter 300 lájkolt kapott a LOL Gifs-en? Minél közelebb vannak a választások, úgy lesz egyre jobb!

Vélemény, hozzászólás?