Ha nem halljuk alatta a zenét, minden mást viszont igen.
A klipeket zene nélkül újraszinkronizáló #Withoutmusic YouTube-csatorna általában is vicces szokott lenni, de a Bitch I’m Madonna című új Madonna-klip még a szokásosnál is szórakoztatóbb.
Az alapkoncepció az, hogy lehúzzák a zenét, és amit hallunk, azok nagyjából azok a hangok, amiket tényleg lehetne hallani a forgatáskor. Így természetesen bárkit nevetségessé lehet tenni, de a nála harminc évvel fiatalabb lányok kesztyűjét teljesen indokolatlanul felvevő Madonnáé még viccesebb.
Amúgy érdemes megnézni, a Bitch I’m Madonna 3 hét alatt 40 millió megtekintés környékén jár, míg Rihanna öt nap alatt hozott össze 17 milliót az internetet még mindig tematizáló botrányklipjével, Taylor Swift májusi videója meg a 300 milliót is elhagyta. Még beszédesebb, hogy a lájkok aránya messze Madonnánál a legrosszabb, az ő klipjét a nézők kb. harmada szörnyűlködésből nézte meg. Nyilván a rossz publicitás is jobb a semminél, de komolyan gondolja bárki is, hogy ilyen előadói múlttal ilyen eszközökre van szüksége Madonnának az új turnéja népszerűsítéséhez?
(via)