Hozzászokhattunk, hogy a budapesti utcán is lehet értelmes hamburgert kapni, nem kell ráfanyalodni a City Grillt 1988-ban kiváltó McDonald's termékeire. Van Zing, Ring, Black Cab két helyen, Burger & Love, Manga Cowboy, a Kocka, és hogy a legjobbat mondjam: Pesti Burger.
Hozzászokhattunk, hogy a budapesti utcán is lehet értelmes hamburgert kapni, nem kell ráfanyalodni a City Grillt 1988-ban kiváltó McDonald's termékeire. Van Zing, Ring, Black Cab két helyen, Burger & Love, Manga Cowboy, a Kocka, és hogy a legjobbat mondjam: Pesti Burger.
A McDonald's presztízse Amerikában még lejjebb van, mint Európában. A Nyugati Pályaudvar pöpec "mekije" értelmezhetetlen fényűzés egy gyorsétteremnek az óceán túloldalán. De most valószínűleg a McDonald'snál is feltűnhetett, hogy változik a street food kultúrája, és úgy általában a középosztály étkezési szokásai is az egész világon. Már nem az ötvenes éveket írjuk, amikor tényleg a gyors tömegétkeztetés volt a gyorséttermek fő vonzereje.
Úgyhogy Ausztráliában kísérleti jelleggel bevezettek egy Create Your Taste névre keresztelt szisztémát, ahol a következő 21 századi módon rendelhetünk magunknak személyre szabott burgert, és azt még az asztalhoz is kihozzák:
Ötletem sincs, hogy sikerült elfogyasztani végül ezt a szörnyeteget, mindenesetre a magam részéről szívesebben nyomkodnám ezt a terminált, mint enném a mérhetetlenül unalmas Big Mac- és McRoyal-menüket.
Amúgy meg: azt gondolom, nem vagyunk nagyon messze azoktól az időktől sem, amikor a Borsodi vagy a Heineken jelentkezik majd limitált szériás kézműves sörökkel és IPA-kkal. Én legalábbis már ezen ügyködnék, ha sörmultinál lennék kitalálóember.