Mi lenne, ha reklámügynökségek oldanák meg az erdélyi kérdést?

Illustration for article titled Mi lenne, ha reklámügynökségek oldanák meg az erdélyi kérdést?

Erdélyben is vannak hegyek meg tehenek és sok nemzetiség lakja. Tehát Erdély = Svájc! Csinos infografikába csomagolt kampányanyaggal küzd az Erdélyi Magyar Néppárt az autonómiáért, egy budapesti reklámügynökség segítségével. A buliban benne van Tőkés László fia is.

Advertisement

Illustration for article titled Mi lenne, ha reklámügynökségek oldanák meg az erdélyi kérdést?

Igazán magvas üzenete van a Néppárt amúgy mutatós infografikájának: Erdélyből igazi Svájc lehetne, ha mindent úgy csinálnának ott, mint az igazi Svájcban. Ez akkora igazság, hogy barátunk és külsős szakértőnk, Nyilvánvaló Kapitány is csak bólintani tudna rá. A kampányanyagot a budapesti IJ Communication nevű cég csinálta, ahol az egyik vezéralak Tőkés Máté, minden bizonnyal a Néppárt-alapító Tőkés László fia.

Advertisement

A jelszó: a jövő Erdélye a kelet Svájca! Ez lopás tőlem, a Magyar Hírlap gazdasági rovatának újságírójaként egyszer ugyanis Jürg Marquard akkori tulaj személyes utasítására leküldtek egy kecskeméti ipartelepre, ahol Marquard egyik cimborája olyan gyárat nyitott, ahol gombnyomással mozgatható támlájú mobil fotelekhez és heverőkhöz gyártottak bútormozgató elektromos motorokat. A dolog annyira felháborított, hogy "Kecskemét a kelet Svájca" címmel adtam le a tudósítást, amit a korrektorok, tördelők és szerkesztők direkt nem húztak ki, ezért így jelent meg a lapban.

[via hypeandhyper, köszönet a linkért Dr Martinkónak]

Vélemény, hozzászólás?