Azonnal elindult a régenmindenjobbvoltozás, ahogy a Youtube egy új, letisztult, unalmas, piros-fehér színű, play-gombra emlékeztető logót vezett be a Twitteren, az fb-oldalán és pár applikációban. A cég azt mondja, nem dobja ki a régit.
Azonnal elindult a régenmindenjobbvoltozás, ahogy a Youtube egy új, letisztult, unalmas, piros-fehér színű, play-gombra emlékeztető logót vezett be a Twitteren, az fb-oldalán és pár applikációban. A cég azt mondja, nem dobja ki a régit.
"A logó nem tűnik el, de az új "play gombot" egyre többet akarjuk használni appokon és ikonként" – adott tök értelmetlen hivatalos választ a cég a Verge-nek, akik megírták, hogy megújul a weblodal logója. Végül is azt a céges jelképet szokás logónak nevezni, amit például appokban és ikonként használ egy vállalat. Úgyhogy akkor úgy nincs új logó, hogy mégis van egy új, egyre többet használt jelkép.
De a kérdés persze nem ez, hanem hogy szerinted melyik a jobb. Ha nem nyer a régi kétharmaddal, a régenminden-papírformának megfelelően, az új szerintem már örülhet.