„Bátor!” Ez volt az első, tátott szájú reakciónk arra az autóreklámra, amiről egyszerűen nem hittem el, hogy igazi, míg utána nem néztem. Pedig igazi, az Innocean nevű ügynökség csinálta, Paul Gay rendezte és internetes terjesztésre van szánva. A célját tökéletesen elérte, hiszen 3 perce láttam, és már én is
"Bátor!" Ez volt az első, tátott szájú reakciónk arra az autóreklámra, amiről egyszerűen nem hittem el, hogy igazi, míg utána nem néztem. Pedig igazi, az Innocean nevű ügynökség csinálta, Paul Gay rendezte és internetes terjesztésre van szánva. A célját tökéletesen elérte, hiszen 3 perce láttam, és már én is posztolom, mint a katonatiszt.
Viccelni bármivel lehet, az ízléstelenség meg csak növeli a mókát, úgyhogy morális aggályaim nincsenek vele egyáltalán, de praktikusan nehéz elképzelni, hogy ne háborítson fel teljes joggal rengeteg embert. És mégiscsak egy reklámról van szó. De ha ez volt a kalkulált cél vele, akkor a Hyundai még bátrabb, mint gondoltam.