Ramadán alatt annyit mutogatták ezt az óvszerreklámot Pakisztánban, hogy egészen feldühödött tőle a lakosság. A helyi médiahatóság több mint 1000 panaszt kapott, úgyhogy inkább levették a műsorról.
Megmondom őszintén annyira tudtam követni a reklámot, mint a Tavaly Marienbadban című avantgárd francia játékfilmet, de szerencsére a Reuters segített. A lényeg az, hogy egy pakisztáni házba beköltözik Mathira, a híres szupermodell és az ő tuskó férje, a szomszédok meg nem értik, hogy egy ilyen tufának hogy sikerült horogra akasztani egy ekkora sztárt. Sok ajtónyitogatás meg fura mimika után aztán a férj megmutatja, hogy ő bizony Josh óvszert használ. Amit nem a Josh és Juttáról neveztek el sajnos, a josh urduul ugyanis izgalmat jelent.
Fakharuddin Mughar, a pakisztáni médiahatóság szóvivője szerint a panaszok azt kifogásolták, hogy egy ilyen erkölcstelen reklámot mutogatnak a szent hónap alatt.