Legalábbis az Egyesült Államokban. Jövő héten kezdődik a kampány és Valentin-napig fog tartni.
A lehetőséget kvázi véletlenszerűen kapják majd a vásárlók, és ahogy a reklámban is látszódik, a Meki személyzete által meghatározott módon kell majd kifejezni a szeretetüket rokonaik és barátaik iránt. Van akinek ölelkeznie, van akinek táncolnia és van akinek szelfiznie kell majd.
A fenti hirdetés a Super Bowl alatt fog adásba kerülni, az étteremlánc utoljára nyolc éve reklámozta magát az NFL-döntőben. A sportesemény alatt szinte külön műsorszámnak minősülnek a reklámok is. Mivel iszonyúan sokan nézik a Super Bowlt, a reklámidő is hihetetlenül drága – idén fél perc 4,5 millió dollárba kerül -, így minden cég igyekszik ilyenkor minél ütősebb videóval előállni.
via ABC