Lehet, hogy szinte semmibe se került a Békemenet gyurcsányos-bajnais lejárató kampánya, hiába néz ki olyan drágának, mivel a plakátokat és óriásplakátokat szinte kizárólag Simicska Lajos közvetlen vagy közvetett érdekeltségébe tartozó cégek – a Publimont, az Euro AWK és a Peron Kft. – hirdetési felületeire ragasztották ki – írja az Átlátszó. A közpénzügyi tényfeltárók ki akarták deríteni, miből és mennyit költött a Békement az akcióra, de nem sikerült nekik, mert az Orbán-imdásó szervezet megtagadott minden választ.
Bodokiék arra gyanakszanak, hogy ez a modell lehet az alapja a következő választási kampány finanszírozásának is. Az átlátszósok kiváncsiak volt arra is, hogy miből működik a Bajnai-féle Haza és Haladás, de ők meg elbújtak, és úg« nem válaszoltak semmilyen kérdésre.