A szörnyű bűnügyi hír önmagában egy szörnyű bűnügyi hír. De ugyanez a Blikk névtelen illusztrátorának munkájával hirtelen modern művészet lesz.
A szörnyű bűnügyi hír önmagában egy szörnyű bűnügyi hír. De ugyanez a Blikk névtelen illusztrátorának munkájával hirtelen modern művészet lesz.
Itt van például ez a történet, hogy egy 76 éves hernádszentandrási férfi piszkavassal vert agyon egy betörőt, aki késsel próbálta fenyegetni, de a bácsi sokkal keményebb volt nála. A dologból lehet, hogy nagyobb téma kerekedik, mert az új önvédelmi törvény megmentheti a férfit attól, hogy lecsukják a gyilkosságért, az Origónál például gyors reakcióval ki is ment egy cikk a jogi latolgatásokról.
De erről az illusztrációról nem tudom levenni a szemem:
Minden művészet döntések sorozata, itt meg tényleg azt látom, hogy döntést kellett hozni döntést hátán. Miért van flipflopban a bácsi? Miért néz ki úgy a betörő mint Sinead O'Connor? Miért dől a vér a nyakából? Honnan van a bácsi arcának a fotója és egyáltalán miért kellett konkrét fotó, amikor a betörőt csak megrajzolták? Egyáltalán mi ez a helyszín, egy képernyő a Mystből?
Ebből az egyik kérdésre tudom a választ, mert csak úgy szórakozásból rákerestem arra, hogy "angry old man". Nem fogjátok elképzelni, hogy mi az első találat!
Ha ez nem modern művészet, akkor nem tudom, mi az.