Zseniális névjegye van a New York Times-t megvenni készülő milliárdosnak

A bejgli- és pezsgőmérgezés idején, egy héttel ezelőtt járta körbe az Internetet az a hír, amely szerint Csen Kung-piao egy csinos összegért meg szeretné vásárolni az 1851 óta futó, a világnak röpke 112 Pulitzer-díjast adó napilapot.

Illustration for article titled Zseniális névjegye van a New York Times-t megvenni készülő milliárdosnak

A bejgli- és pezsgőmérgezés idején, egy héttel ezelőtt járta körbe az Internetet az a hír, amely szerint Csen Kung-piao egy csinos összegért meg szeretné vásárolni az 1851 óta futó, a világnak röpke 112 Pulitzer-díjast adó napilapot.

Advertisement

Kung-piao egyike Kína négyszáz leggazdagabb emberének, neve az egyik legnagyobb adományozóként igen jól csenghet az ázsiai országban. Ez a hírnév azonban valószínűleg a tengerentúlon nem adatott meg neki, épeszű personal branding helyett azonban ezzel az igen ízléses névjeggyel próbál meg bevágódni az újságíróknál:

Illustration for article titled Zseniális névjegye van a New York Times-t megvenni készülő milliárdosnak

Advertisement

A saját magának adott címek mindegyike igen hangzatos, személyes kedvencünk azonban a "A kínai földrengést követő mentés hőse", valamint a "Kína legbefolyásosabb embere". Nem találunk szavakat.

(A pénzzel pózolós kép a HugChina-ról származik, a névjegyről készült fotó pedig Adam Taylornak, a Business Insider munkatársának műve. Köszi, Adam!)

Vélemény, hozzászólás?