Egy Cink-olvasó kipróbálta, mit kínál a Klapka Reklám. Nem sokat…

Csak mókáztam egy soroksári zálogház szóviccén, hogy "valaki tényleg igénybe vette a nemrég indult Klapka Reklám szolgáltatásait és ez az első gyümölcse a vállalkozásnak", erre tessék. Kiderült, hogy Mazsola a Cink törzsolvasója és -kommentelője tényleg elment és megnézte mit kínál az öreg. Hááááát…

Advertisement
Advertisement

"Hahaha, tudod miről szól az egész. A héten voltam egy "bemutatón" ott. Na, az egész arról szól, hogy egy marketinges gyerek levisz egy pincébe, ahol olyan édeskés bűz van, hogy majdnem megfulladsz, ugyanis olyan reklámeszközöket hirdetnek, amelyek mind a 4 érzékszervre hatnak (magyarán vmi édeskés szag is árad mindegyikből), plusz minden eszköz bluetooth-on kommunikál a telefonokkal (rátölt a telefonodra egy videót, gifet, egyebet), azonkívül kb. 1 percenként egy hangszóróból Klapka üvölti, hogy "Figyelem, halló" (merthogy akár beszél is hozzád az eszköz). Táskák, sapkák, pultok, elektromos szendvicsember stb. Ja, és közli, hogy "csak" 100.000-ért már komplett kampányt csinálnak. Köszi, de egy mikrocég számára, mint az enyém, ez nevetséges. Azt hittem, tényleg ötleteket adnak, de ez így nagyon gáz."

Vélemény, hozzászólás?