Tudom, hogy gyanús, ha egy blogon egy órán belül két világlegreklámja jelenik meg, de ha meglátjátok ezt a képet megértitek, miért ragadtattam el magam. Ez gyomorforgatóbb, mint a taknyos zsebkendővel kivett protézis, amit az asztal közepére tesznek. Annyira undorító, hogy csak hajtás után teszem be.
De ha az igazán szaftos, férges, málós, penészes, csontkikandikálós részletekre vagytok kiváncsiak, ide kattintsatok és nagyítsátok ki teljes képernyősre, mert csak úgy büntet igazán.
A hirdetés amúgy egy vidámparké. Nem, nem, én sem értem az összefüggést. Meg azt se, hogy hogy jön ide Hamupipőke. Meg mi van, ha a zombi lábára jó a cipő? Ne is bolygassuk ezeket a kérdéseket. Elég ha annyit mondok, az az ügynökség csinálta a hirdetést, amelyik fingó csontvázzal reklámozott egy Danone-joghurtot.
Brazíliában furcsa irányba megy a reklámpiac. (via: ibelieveinadv.com)