Kedves olvasónk írt mailt az esetről – egyenest a Bécs felől hazánkba érkezett vonat hűvöséből –, tüstént a MÁV-sajtóhoz fordultunk, amely azonban kérdésünk utaspanasz jellege miatt forvardolta a témát az ügyfélszolgálathoz. Vizsgálódni fognak, amint lesz eredmény, szólnak.
Ezt írta az olvasó:
Hello, most jovok epp Becs felol a lehar eurocityvel. Mellettem ket indiai srac, online jegyuk van, amit egyszer mar kezeltek az osztrakok. Most a magyar kaller azt mondja, hogy o online jegyet nem kezel, hiaba adta ki az oebb, tessek tole venni plussz jegyet a magyar hatartol pestig, aztan a keletiben az ugyfelszolgalaton vissza lehet kerni a penzt, ha valoban jo volt az online jegy. A tortenet vegere meg hozzateszi, hogy ot is biztos atbasznak Indiaban… meg jo, hogy le nem menekultezte oket, de talan csak azert, mert ellenkezo iranyba utaztak…Magyarorszag, en igy szeretlek… 🙁
Ezt válaszolta a MÁV-kommunikáció:
Köszönjük az értesítést az említett esetről. A beérkezett megkeresést utaspanasz jellege miatt, a belső hivatali rendszernek megfelelően továbbítottuk a MÁV-START Zrt. Ügyfélszolgálatához kivizsgálásra. Ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában készséggel áll utasaink rendelkezésére utazásaikkal kapcsolatos kérdéseik megválaszolására, panaszaik és elismeréseik fogadására. Az ügyfélszolgálat közvetlen elérési módjai a 06-40-49-49-49 telefonszám, az eszrevetel@mav-start.hu cím, továbbá utazási ügyekben érdeklődhet még az informacio@mav-start.hu címen. Az eset vizsgálatának lezárásáig szíves türelmét kérjük, a vizsgálat eredményéről természetesen tájékoztatni fogja az ügyfélszolgálat.
Remélem, a mellékelt elérhetőségek publikálását hasznosnak találjátok, én meg türelmesen várom az ügyfélszolgálat tájékoztatását. Türelmesen, de kíváncsian, hogy mire fognak jutni.
Mit tippeltek?
És azt tudtátok, hogy első EuroCity vonat a Lehár volt 1988-ban? Maga a vonat már 1979 óta járt Budapest–Bécs között, és 1988-ban minősítették át EuroCityvé. Ma is tanultam valamit!