Klasszul sikerült Nagy “Tereskova” Kriszta feminista kiállítása, ahol több meztelen nőt látni, mint egy pornókongresszuson, és több komoly műélvezőt, mint a Vatikánban. r43lxo-0 kbIYZO js_post-content”>
Klasszul sikerült Nagy “Tereskova” Kriszta feminista kiállítása, ahol több meztelen nőt látni, mint egy pornókongresszuson, és több komoly műélvezőt, mint a Vatikánban.
A legjobban a megnyitó előtti negyed órát élveztem, amikor bementem, hogy nyugodtan meg tudjam nézni a munkákat. A közönség ugyanis némán, templomi csendben, szinte ájtatos arccal kerigve nézte a műveket. Néha komolyan bólintottak, egyszer-egyszer közelebb hajoltak, hogy elolvassanak egy sort, és úgy ingatták a fejüket, mintha valami matematikai levezetés lenne. Ha az ember nem látta volna, hogy a sorok egy meztelen női test combjára vannak írva – ráadásul egy olyan meztelen női testére, aminek a gazdája ott állt kint a Liget Galéria előtti járdán –, azt hihette volna, hogy statisztikai táblázatokat szögeztek a falra az ismert kiállítóteremben.
Pedig szó sem volt erről. A kiállítás ugyanis jórészt irtó vicces, én egy csomót nevettem rajta. Amikor épp nem hatódtam meg vagy gondolkoztam el, mert az Úgy szeretnék beszélni veled, mint férfi a férfivel néha tényleg vicces, néha igen komoly vagy filozofikus, néha meg megható.
A közönség visszafogott komolysága azért is lepett meg, mert végül is egy ismert provokátor tárlatán voltunk, aki az utóbbi időben sikeresen borította aki a nagyközönség nem kis részét egyrészt az Orbán Viktor-os kiállításával,
másrészt azzal, hogy lendületesen visszacsapott Tóth Krisztina költőnőnek, amikor az álságosan értelmiségi körmondatokba csomagolva letérdelveszopókurvázta.