Kikészült a pipogya Kreatív Online-főszerkesztő a pucolt csirkétől

Eddig a fehér BMW-kamuterepjárójából kilépő, majd egy varangyot meglátva denevérsikollyal, háttal visszavetődő csaj volt a kedvencem, most már Román Balázs. Az ismert újságíró még sosem látott pucolt baromfit, ami egyéni szociális probléma, de a sokkos élményről cikket is írt.

Eddig a fehér BMW-kamuterepjárójából kilépő, majd egy varangyot meglátva denevérsikollyal, háttal visszavetődő csaj volt a kedvencem, most már Román Balázs. Az ismert újságíró még sosem látott pucolt baromfit, ami egyéni szociális probléma, de a sokkos élményről cikket is írt.

Advertisement

"Egy reklámfilm, amitől rosszul lettünk", izgat fel Román cikkének már a címe, hogy a végére betűzött videó megnézése előtt azt higgyük, itt valami nagyon durván beteges dolog következik. Ráadásul nem szex- vagy fegyverreklámról van szó, hanem egy társadalmi célú hirdetésről, ami a siketek és hallássérültek problémáit igyekezne felvillantani. Végre születette egy gonosz, perverz, izgalmas magyar reklámfilmrendező? "A lefejezett megkopasztott állati tetem nekünk sok volt" – remegtet meg a főszerkesztő, hogy jeges rettegéssel kattintsak a play gombra.

A poén felvezetése tökéletes, főleg, hogy azonnal kiderül, a film nemhogy nem durva, hanem inkább aranyos, mert a főszereplője egy táncoló pucolt baromfi. Igen. A lefejezett megkopasztott állati tetem egy konyhakész csirke. Úristen, mi lesz, ha Román meglát egy tatárbifszteket? Kőnyomatos Kreatív-különszám.

Advertisement

A filmet egyébként Záhonyi Andor rendezte, és fesztiválokra szánt kamureklám, mert megrendelője sem volt, de jónak attól még teljesen jó.

Vélemény, hozzászólás?