Tutira nem! De ha mégis, nézd meg újra annak apropóján, hogy most múlt pont ötéves.
A reklámot 2010 februárjában készítette az Ogilvy ügynökség, az angol labdarúgó-szövetség Kick Homophobia Out kampánya keretében, a pályákon hallható homofób rigmusok visszaszorítása érdekében. A kisfilm elég sok kritikát kapott, hamar fel is hagytak a vetítésével, de a YouTube-ról szerencsére nem tudták eltüntetni. Tény, hogy én sem tudom, mennyire felel meg a célnak, azt viszont igen, hogy rendkívül vicces.
A főszerepet alakító színész, Paul Popplewell eleve zseniálisan játssza a végtelenül suttyó, agresszív angol focihuligánt, aki élete minden területén csak az alkalmat keresi, hol buzizhat egy nagyot. Éppen ezért lesz nagyon vicces, amit az irodában vagy a munkahelyi liftben művel.
A filmmel kapcsolatban az volt a leggyakoribb kifogás, hogy túl vicces, és inkább szórakoztatóvá teszi a primitívséget, nem pedig elítélendővé. De inkább mindenki döntse el ezt maga, és aki a másfél perces, kicsit hosszabb verziót szeretné látni, az megnézheti itt.