Nyilván lemaradtam róla hónapokkal ezelőtt, na meg arról is, hogy Cannes-ban Ezüst Oroszlánt nyert, de hát kit érdekel, hogy van-e aktualitása egy kötött-horgolt reklámkampánynak?
Ami miatt különösen nem bírtam ki, hogy ne írjak belőle egy gyors posztot, az az, hogy szerepel a ruházati jellegűvé alakított reklámok között egyik tavalyi kedvencem is (a fenti videóban 1:57-től), amelynek főszereplője – legalábbis szerintem – egy ajtóra rendelhető lyuk.
Persze volt benne aranyos és cuki póni is. Részletkérdések…
A kötött reklámok jótékony célt szolgáltak, különféle karitatív szervezeteken keresztül például rákban szenvedők, rászoruló gyerekek jutottak anyagi segítséghez, és azt is érdemes megjegyezni, hogy a pihe-puha reklámszpotok készítői a nehezebb utat választva, mellőzték a speciális effekteket.