Kedves magyar közönségszolgálatosok, itt a minta, csak követni kell. A Domino's pizza emberei udvariasan válaszolgattak a pizzát kúró naiv ügyfélnek.
Hello, épp most közösültem az egyik pizzájukkal és súlyosan megégette a péniszemet. Kérem tájékoztassanak a kártalanítási lehetőségekről. Köszönöm.
Ezzel a twittel kopogtatott a Domino's pizzalánc brit szeménél LAD_VIGO felhasználó. Kinevették? Feljelentették az ügyészségen? Lehülyézték? Egyáltalán nem. Udvariasan a központi irodájukhoz irányították, megadva a panaszvonal mailcímét.
Megjuhászodott erre a Naiv Ügyfél? Lótúrót, inkább belelkesedett, és újabb twitjében felelősségre vonta a céget, hogy a munkatársaik miért nem tájékoztatják a vevőket a pizzával való közösülés veszélyeiről.
Erre a pofátlanságra már csak elküldték a kuncsaftot a négysajtos anyjába?
Persze, hogy nem. Sőt. Elnézést kértek, és megígérték, hogy megnézik, a jövőben hogyan tudnák figyelmeztetni erre az ügyfeleiket. Sőt meg is köszönték az NÜ-nek, hogy felhívta a figyelmüket a problémára. Az ügyfél erre sem szelidült meg, dühödten füstölgött egy sort arról, hogy egyáltalán nem örül, mert a golyóira rengeteg pepperonidarabka ragadt, a pöcse meg megégett. Amikor ismételten a központi mailcímet javasolták neki, arról kezdett füstölögni, hogy próbálta, denem válaszoltak a mailjére, de a pizzája most már le is akarja ottózni.
És még ez a provokáció sem volt túl sok a lánc twitterfelelősének, aki arról választwitelt, hogy nem ilyen viselkedést várnának a pizzájuktól, amit nem ilyennek neveltek.
A teljes eredeti twitfolyam a Gawker posztjában olvasható.
A legjobb mégis ez az igazán életszagú komment a poszt alatt:
Azt fontolgatom, hogy holnap reggel lemegyek a Fény utcai piacra, kérek egy lángost, megdugom és kérem a panaszkövet, aztán megfigyelem, mennyire lesznek velem udvariasak.