Szarrágó Szaniszló, a híres reklámfigura jutott egyből az eszembe, amikor M. riporter mailjét megnyitva megismerhettem a magyar cégtörténet legsmucigabb vállalatát, a Taxi 2000-et. A szűkmarkú fuvarozók ugyanis logópályázatot hirdettek, aminek a fődíja, nem viccelek, 20 ezer forint értékű Taxi 2000-utalvány. De nem is ez a legjobb.
Hanem az a mondat, amivel meg akarják édesíteni a vicces összegű díjat: ""Szellemi" nyeremény továbbá, hogy munkáját számos platformon (pl. Budapesten folyamatosan közlekedő taxik, internet, sajtó, TV, közönségtalálkozók) viszontláthatja." Szóval nemcsak nem fizetnek, de folyamatosan az eszedbe vésik, hogy mekkora balfasz voltál, hogy ilyen sűrűn használt logót terveztél semmiért. A második legviccesebb mondta a fergeteges kiírásban pedig ez: "Jelentkezési díj: ingyenes"
Én abba is hagytam az írást, és éjt nappallá téve tervezek az április 29.-ei határidőig.