Vajon csak marketinghúzás, hogy Tibi atya kiátkozta a Fröccskocsmát?

Illustration for article titled Vajon csak marketinghúzás, hogy Tibi atya kiátkozta a Fröccskocsmát?

Tibi atya az egyik legnagyobb magyar facebookos jelenség, a virtuális álpap oldalát majdnem 800 ezeren lájkolták, úgyhogy az együttműködése a belvárosi Fröccskocsmával elég jó reklám lehetett a helynek. Hogy a fenti kép is valami ötletes kampány része-e, azt úgyse lehet biztosan tudni.

Advertisement

Azért megpróbáltam utánajárni a dolognak, és átugrottam a szórakozóhelyre, ami ugyan zárva volt, de pont találtam ott pár embert, az egyikük Erős Norbertként mutatkozott be, azt mondta ő az ügyvezető. Amikor megkérdeztem, hogy komoly-e az összezörrenés Tibi atyával annyit mondott, nem nevezné komolynak, de a poszt nem valami reklám része: a cégpolitikában támadtak nézeteltérések, de a részletekbe nem akart belemenni.

A Fröccskocsma FB-oldalát – ahogy Tibi atya is írja – azóta tényleg nem lehet elérni, csak egy érdekes helyesírású check-in oldalt találtam, illetve egy olyan lapot, amit eddig 76 ember lájkolt, és amin még a térkép is rossz címre mutat.

Advertisement

A kocsma homlokzata viszont még mindig tele van aggatva Tibi atya arcképével.

Illustration for article titled Vajon csak marketinghúzás, hogy Tibi atya kiátkozta a Fröccskocsmát?

Advertisement

via elefanii

Vélemény, hozzászólás?