Az eszelős hipersportautót – amiben 8 literes, 16 hengeres motor van – 2005 óta gyártották, az volt a terv, hogy addig csinálják ezt, amíg 450-et el nem adnak belőle. Ez meglepő módon 10 évig tartott. A ma kezdődött genfi autószalonon bemutatták az utolsót.
Az eszelős hipersportautót – amiben 8 literes, 16 hengeres motor van – 2005 óta gyártották, az volt a terv, hogy addig csinálják ezt, amíg 450-et el nem adnak belőle. Ez meglepő módon 10 évig tartott. A ma kezdődött genfi autószalonon bemutatták az utolsót.
Pont a fordítottja lett az utolsó színe az elsőnek: az középen és hátul fekete volt, oldalt piros, az utolsó középen és hátul piros, oldalt fekete.
Az autó sok szempontból értelmetlen volt, mert nem úgy tervezték, hogy legyen egy jó autó, hanem úgy, hogy itt ez a forma, legyen 1000 lóerős, és menjen 400-zal. Megdöbbentő módon ez sikerült, annak ellenére, hogy a Bugatti Veyron egy ormótlan, kéttonnás tömb.
Akkor szerettem meg, amikor hat év után rájöttem, hogy nem úgy kell rá tekinteni, mint egy autóra, hanem úgy, mint egy privát gőzmozdonyra. Egy rendes, 19. századi gőzmozdonyra, amiből csövek lógnak ki, bugyborékol, fortyog, és megy, mint az állat.
Más: meglepő módon Újlipótváros egyik mellékutcájában sokáig állt egy Veyron-motor blokkja egy építészstúdió kirakatában. Erre úgy jöttem rá, hogy elkezdtem számolgatni a hengereket, és 12 után még volt 4.