Ha valaki szponzorál egy konferenciát – most éppen a ma zárult RAMP-ot -, akkor általában kapni szokott 5 percet, amikor röviden elmondhatja, miért az ő cége a legnagyobb király. A legszélsőségesebb előadások ezek: vagy nagyon unalmasak, vagy nagyon szórakoztatóak. Bár a legtöbben csak szégyentelenül próbálják vagy a
Ha valaki szponzorál egy konferenciát – most éppen a ma zárult RAMP-ot -, akkor általában kapni szokott 5 percet, amikor röviden elmondhatja, miért az ő cége a legnagyobb király. A legszélsőségesebb előadások ezek: vagy nagyon unalmasak, vagy nagyon szórakoztatóak. Bár a legtöbben csak szégyentelenül próbálják vagy a saját terméküket eladni, vagy magukhoz csábítani valakit a közönségből; csak ilyenkor fordulhat elő az is, hogy valaki a drága pénzen vásárolt 5 percét arra fordítsa, hogy gátlástalanul széttrolkodja az eseményt. Mert az, hogy valaki egy szakmai konferencián egy egyész beszédet építsen arra, hogy a közönség nagy részét alkotó geekeket hülyézi, az nem más, mint színtiszta, tökéletesen kivitelezett trollkodás.
Abban a ritka pillanatban vagyunk, hogy egy iparág saját Szalacsyjának születésénél lehetünk ott, becsüljük meg.