De az még nem dőlt el, hogy a régi szovjet kocsikat rázzák gatyába, vagy újakat vesznek.
A Népszabadság azt írja, hogy a sínek cseréjével kezdenek, utána jön az állomások rendbe szedése, az utastájékoztató berendezések és a rádiórendszer korszerűsítése meg az összes többi. Több száz millió forint értékű pályázatokat írt most ki a BKK, és vannak mindenféle ellentmondások is, de ezek sajátosságai csak részben lettek világok előttem a vonatkozó cikk alapján.
A vonal pályáját, a biztosító-, irányító- és elektromos rendszerét azonban ettől függetlenül teljes egészében fel kell újítani. A beruházás legkevesebb 100 milliárd forintba kerül. Az idei évben tervezett munkák összértéke a teljes felújítási költség egy százalékát sem éri el, és nem jelentik a tervezett komplex felújítási program halasztását vagy megkérdőjelezését
Mindegy, ha el akartok mélyülni a dolgokban, kattintsatok.