Az ideges szóvivő és Isten Üdítőitala

A fideszes nomenklatúra tagjai többet isteneznek, mint a piarista szerzetesek a gimnáziumban. Most éppen Szilágyi Zoltán, a Parlament sajtófőnöke idézte meg a Mindenhatót, de nem teológiai, hanem élemiszeripari, közelebbről gyümölcslékérdésben. Az történt, hogy amikor posztot írtam Kövár házelnök rovásírásos, Adjon

A fideszes nomenklatúra tagjai többet isteneznek, mint a piarista szerzetesek a gimnáziumban. Most éppen Szilágyi Zoltán, a Parlament sajtófőnöke idézte meg a Mindenhatót, de nem teológiai, hanem élemiszeripari, közelebbről gyümölcslékérdésben. Az történt, hogy amikor posztot írtam Kövár házelnök rovásírásos, Adjon Isten! márkanevű hivatali almaléjéről, a témában a következő, teljesen semleges hangú érdeklődő mailt küldtem Kövér kabinetfőnökének:

A Facebookon megjelent egy fotó arról a magyar gyártású, Adjon isten! nevű almaléről, ami állítólag a házelnök úr hivatalos itala, bármit is jelentsen ez.

Azt szeretném megkérdezni, hogy

– tényleg ezt issza-e, illetve ezzel kínálja-e a vendégeit

és ha a fentiekre a válasz igen és igen, akkor

– hogyan ismerkedett meg a termékkel és döntötte el, hogy ez lesz az üdítőitala.

A szűretlen almalé őszinte rajongójaként várom a válaszát.

tisztelettel:

Szily László

Erre a következő, visszakérdezős, irritált hangultú válasz érkezett nem a kabinetfőnöktől, hanem a Ház sajtófőnökétől:

Jó napot KÍVÁNOK Szily László!

Vásárolt már üdítőitalt csak azért, mert ízlett? Ráadásul természetes alapanyagokból készül, nincs benne tartósítószer és még magyar termék is?

Ha igen, akkor megérti, hogy Kövér László elnök úr munkatársai miért választották a szóban forgó italt, azt követően, hogy a korábban rendelt gyümölcslé forgalmazása megszűnt.

Adjon Isten Önnek is jó ízű üditőket, hogy a "hivatalos italt" és a többi hókuszpókuszt elfelejtse!

Üdvözlettel:

Szilágyi Zoltán sajtófőnök

Országgyűlés Sajtóirodája

Érdekes dolog, hogy kiegyensúlyozottabb országokban a sajtófőnökségnek mintegy lényege, hogy az ember kizökkenthetetlenül joviális legyen, Magyarországon azonban ez pont fordítva szokott működni. Az unortodox sajtóskodás mondjuk a legkevésbé sem fideszes vonás, pont ilyenek voltak a kommunikációs felelősök a kommerek alatt is.

Advertisement

Vélemény, hozzászólás?