Ezért most írok egy rövid és zajos fogyasztói glosszát róluk. Nem szívesen, de hát muszáj.
Ezért most írok egy rövid és zajos fogyasztói glosszát róluk. Nem szívesen, de hát muszáj.
Önéletrajzi elemekben bővelkedve elmesélem, hogy az utóbbi években a booking.com-on szoktam szállást foglalni, bárhova megyek a világban. Az a tapasztalatom, hogy többnyire meg lehet bízni az ott elérhető információkban. Nem mindig néz ki pont úgy egy szálloda vagy panzió, ahogy a fotókon, de az átlagpontszámokból és a vendégek visszajelzéseiből sokat lehet tanulni, és az árak is kedvezőek szoktak lenni. Egyszer Salzburgban feleannyit fizettünk egy éjszakáért, mint amennyibe a hotel honlapján szerepeltetett számok alapján került volna.
Most viszont az történt, hogy saját pátriánkon – miszerint Magyarországon – belül, valami nyugodtabb környéken szerettünk volna eltölteni néhány napot, és automatice az említett szálláskereső segítségével kezdtem tájékozódni. Mégpedig az Őrségben. Csakhamar be is foglaltam egy objektumot nagy örömmel, és egészen másnap reggelig elégedettnek éreztem magamat. Addig, amíg fel nem hívtak onnét, hogy közöljék, sajnos előttem nem sokkal elvitték a házikót mások.
Hát előfordul az ilyen, gondoltam megbocsátóan, hemzsegnek az ígéretesnél ígéretesebb helyek amúgy is, hosszú a lista, van miből válogatni. Mindazonáltal valamiért eszembe jutott, megnézem egyiket-másikat máshol is. Azt láttam ekkor, hogy van, amelyik nem is kicsit ajánlja olcsóbban a szobáit. Az egyiket ezért megpróbáltam felhívni, hiába, úgyhogy a honlapján keresztül tettem kísérletet. Választ nem kaptam, két napig. Ma megint felhívtam, felvették kiderült, nincs szabad szobájuk akkorra, amikorra nekem kéne. A booking.com szerint egyébként még mindig van.
Hívtam még kettőt, akiknek dettó van. Azt mondták bele a telefonba, hogy de nincs.
Soha egyetlen külföldi kísérlet alkalmából nem fordult elő ilyen a praxisomban. Mi következik mindebből? Túl azon, hogy egyre mérgesebb vagyok, és hogy már egyáltalán nincs kedvem az Őrségben pihenni?
Kedves magyar szállásadók, figyeljetek oda az ilyesmire, frissítsetek rendszeresen, és olvassatok emailt is, mert különben kénytelen leszek azt gondolni, hogy minden másban is pontosan ilyen trehányok vagytok! Köszönöm!