2017-es budapesti Úszó VB. reklámfilmje. Annak ellenére, hogy Kecskemét polgármestere azt mondta, a városi tévé készítheti el a 2017-es vizes vb promóciós filmjét, mégsem ők, hanem egy magáncég készítette el a videót, és kapta meg az érte járó 55 millió forintot. A kecskeméti tévések egy fillért sem láttak az összegből. Ez az a szpot, amiben Hosszú Katinka nem vállalta a szereplést.A város és a tulajdonában álló tévé tavaly állapodott meg a 2017-es budapesti vizes vb-t népszerűsítő reklámszpot elkészítéséről. A 30 másodperces film legyártásáért 55 millió forintot kapott a tévé, amit át is adott egy magáncégnek, az Argus Film and Art Kft.-nek,így ők csinálták meg a filmet. A kecskeméti tévé munkatársai nem vettek részt a film elkészítésében./Origo/.
Ha a filmet megtekintjük, meglepetéssel tapasztalhatjuk, hogy a többi, korábban a szereplést ingyenesen vállaló úszók egyike sem szerepel benne. A Lánchíd tetejéről leugrásról pedig reméljük, hogy nem okoz tömeges érdeklődést.
Nem lehettek túl ötletesek a készítők, mert időközben kiderült, hogy korábban készült egy az UNICUM-ot reklámozó film is, melyben pedig meglepő utalást láthatunk a magyar úszósportra is. Egy kedves kollégám ezt a megjegyzést fűzte a videó megtekintését követően:
“Az Unicum, a reklám alapján a hátrafelé nyilazó jobbikosok és a 19-20. század fordulóján ragadt ősemberek itala, a múlt teljesítményének számítógéppel életben tartott gyenge lenyomata”.
Ami a reklámfilmeket illeti, zárásképpen nézzétek meg az isteni Laphroaig whisky-t promotáló klipet, lehet, hogy tőlük kellett volna rendelni az Úszó VB. reklámfilmjét is.